با توجه به ابلاغیه ارسالی از سوی وزارت در خصوص کمک هزینه های ازدواج و فوت در سال ۱۴۰۴،احتراما از همکاران گرامی درخواست می شود در صورتی که مشمول دریافت کمک هزینه ازدواج یا فوت می باشند، هر ماهه تا قبل از دهم ماه بعد مدارک و مستندات مربوطه را بعد از تکمیل ، تحویل واحد حسابداری نمایند ،در غیر اینصورت از لیست پرداختی کمک هزینه ازدواج و فوت حذف خواهند شد
برای مثال اگر همکاری در تاریخ ۱۲ خرداد ماه عقد نموده مقتضی است تا قبل از دهم تیرماه (اسناد کمک هزینه ازدواج و فوت هرماه صرفا تا دهم ماه بعد تحویل گرفته می شوند) مدارک خود را به واحد حسابداری تحویل دهند تا نسبت به تنظیم سند آن اقدام و به اداره کل ارسال شوند
متذکر می گردد که از این پس به افراد جامانده کمک هزینه فوت و ازدواج تعلق نخواهد گرفت لذا از همکاران گرامی تقاضا میشود برای جلوگیری از تضعیع حقوقشان در اسرع وقت نسبت به تحویل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
در صورت تاخیر در ارسال مدارک توسط همکاران، مسئولیت عدم دریافت کمک هزینه بر عهده همکاران محترم خواهد بود.